.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایندگان مازندران کار دست سایر استانداران دادند!
تحقیق و تفحص از استانداری تهران کلید خورد
شمال نیوز ، این طرح که توسط پنج نماینده طراحی شده است پس از طرح تحقیق و تفحص از استانداری مازندران ، دومین طرح تحقیق و تفحص از استانداری های کشور است که مربوط به استانداری تهران است را تقدیم کمیسیون امور شوراهای مجلس کردند.

شمال نیوز: دومین طرح تحقیق و تفحص از استانداری های کشور تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شد .

به گزارش شمال نیوز ، این طرح که توسط پنج نماینده طراحی شده است پس از طرح تحقیق و تفحص از استانداری مازندران ، دومین طرح تحقیق و تفحص از استانداری های کشور است که مربوط به استانداری تهران است را تقدیم کمیسیون امور شوراهای مجلس کردند.

 کمیسیون امور شوراها نیز پیرو این تقاضا، طی نامه‌ای از مرتضی تمدن استاندار تهران دعوت کرد تا در جلسه روز یکشنبه هفته آینده کمیسیون برای پاسخگویی به پرسش متقاضیان تحقیق و تفحص حضور یابد.

موضوع نحوه عملکرد استانداری تهران از جمله محورهای این تقاضاست.

اسامی امضاکنندگان تقاضای تحقیق و تفحص از استانداری تهران بدین شرح است: حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده گرگان، عباس قائدرحمت نماینده درود و ازنا، سیدحسین نقوی نماینده ورامین، روح‌الله بیگی نماینده میاندوآب و شاهین‌دژ و یک امضای ناخوانا.

شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکیست : نمایندگان خوزستان ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی و کردستان نیز پس از تهران در صدد طرح تحقیق و تفحص از استانداری های خود هستند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.608 seconds.